Výlety

V sobotu ráno vyrážíme z Prahy hl.n. vláčkem v 8:24 nádhernou krajinou směr Kačerov, Braník, Davle, Kamenný Přívoz a Týnec nad Sázavou. Cesta bohužel trvala 1 hodinu a 24 minut průměrnou rychlostí vlaku 50 Km/h, ale zase na druhou stranu se bylo na co dívat. V 9 hod. a 48 minut jsme dorazili do Týnce nad Sázavou. Zrovna v tento...

Kutná Hora

27.06.2020

Autem jsme přijeli kolem deváté za nádherného počasí, které bylo později až úmorné. Bylo kolem 28 stupňů. V Kutné Hoře jsme auto nechali naproti elektro prodejně v Kremnické ulici. Pokračujeme dolů Táborskou ulicí a u penzionu Šafrán uhýbáme kolem rybníka na žlutou. Míjíme odpočinkové místo štola Bylanka a stále jdeme po žluté kolem osady...

30.5. 2020 opět vyrážíme na dobrodružný výlet. Tentokrát si vybíráme trasu z Českého Šternberka a dále podél Sázavy zpět. Začínáme na parkovišti pod hradem (40 Kč za auto a celý den). Vystoupáme k hradu, kde v pokladně zakupujeme chybějící vizitky. Na prohlídku hradu nejdeme - byli jsme tu již několikrát. Po schodech sejdeme dolů k restauraci a dál...

Doubravčice

15.05.2020

Další naší oddychovkou na protažení těla byl okruh z vesnice Doubravčice kolem Šembery a zpět.

Prodloužený víkend jsme strávili na naší chaloupce blízko Prachovských skal.

Úvaly

28.04.2020

Náš druhý výlet v letošním roce bohužel omezila opatření z šíření koronaviru. Za krásného počasí vyzbrojeni rouškou jsme od vlakového nádraží vyrazili směrem na náměstí Arnošta z Pardubic. Pak jsme se napojili na zelenou u kostela a kolem potoka Výmola pokračujeme pozvolna vzhůru k rozhledně Vinice. Rozhledna se nachází v nadmořské výšce 295 metrů....